4/14/2004

از آندره ژيد خونده بودم كه : اهميت بايد در نگاه تو باشد نه در آنچه بدان مي نگري .
از مولانا هم خونده ام كه:
گفتم دل و دين بر سر كارت كردم
هر چيز كه بود من نثارت كردم
گفتا تو كه باشي كه كني يا نكني
اين من بودم كه بيقرارت كردم
(اگر اشتباه منبع يا متن دارد مرا ببخشيد )
حالا به نظر شما اهميت در نگاه است يا موضوع ؟
ظاهر سوال شبيه همون سوالهاي قديمي كه علم بهتر است يا ثروت ؟ اول مرغ بود
يا تخم مرغ؟است ، ولي اميدوارم جوابها قديمي نباشد كه : البته بر همگان واضح و
مبرهن است كه علم توام با ثروت و يا ثروت عالمانه بهتر از هر چيزي است و …


Comments:
..
بیا رها از نگاه ها و موضوع ها شویم خوب من..
رها شدن در دري كه پشت سرم بود
نغمه ي قناري مي توانست باشد؟
دري رو به همين سئوال ؟!
..
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]