12/20/2004


هنوز گيجم كه بنويسم يا نه ! هنوز بهت زده ام از آنچه كه بر پرده به نام فروغ مشاهده كردم ، آخه من نه اديبم ، نه نقاد تاتر و سينما و نه حتي فروغ شناس
ولي فروغ رو دوست دارم ، شعرش رو هم . اهورا بر پرده رفتن نام فروغ رو در جمهوري اسلامي به فال نيك گرفته ، ولي من فكر مي كنم كه آنچه كه جمهوري اسلامي با به انزوا كشيدن فروغ سعي بر انجام آن داشت خانم صابري به راحتي آب خوردن با به پرده كشيدن فروغ انجام داد ، و هزار حرف و درد ناتمام . من نمايش هاي قبلي خانم صابري رو نديدم كه بدانم چه بلايي بر سر حافظ و مولانا آورده اند .
يه يادداشت تو برگه نمايش براي خانم صابري نوشتم كه نميدونم بدست شون رسيد يا نه : خانم صابري شما حق نداشتيد با فروغ اين گونه رفتار كنيد.
توضيح اينكه : نمايش من از كجا عشق از كجا به كارگرداني خانم پري صابري كه نمايش نوع نگاه ايشان به زندگي فروغ فرخزاد مي باشد هم اكنون در سالن اصلي تاتر شهر تهران در حال اجرا مي باشد .

Comments:
..
.
.
اي دوست، اي برادر، اي همخون
وقتي به ماه رسيدي
تاريخ قتل ‌عام گل‌ها را بنويس
.
.
..
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]