3/08/2006

ابرها خيلي قشنگند

می گفت ابر ها خيلی قشنگند ٫ خوش به حال خلبان ها که می تونن ابر ها را از بالا هم ببينند . فکر کنم خيلی لذت بخش باشه وقتی که همه سر بالا می کنند و می بينند هوا ابريه و اونوقت يک سری هستند که وقتی سربالا می کنند ستاره های چشمک زن را می بينند و برای ديدن ابر ها بايد سرشان را خم کنند .فقط نگاهش کردم و هيچ نگفتم و به آسمان خيره شدم . پنداری که به گفته های او می انديشم ولی توی دلم گفتم بيچاره خلبان ها ٫ آدمی که توی يک اتاقک فلزی نشسته و مسئوليت جان صدها نفر را بر دوش دارد مگر می تواند از ديدن ابر ها لذت ببرد . حتی اگر هم بتواند به ابر ها نگاهی بياندازد بی شک نمی تواند بر فراز ابر ها يک جائی بايستد و يک شکم سير به اطراف نگاه کند و از عظمت وشکوه طبيعت لذت ببرد و در اوج بودن را به معنی واقعی کلمه بفهمد .به نظر من خوش به حال اونهائی که می توانند راحت بنشينند و از بالا ابر ها را نگاه کنند.
شروين آريان فرد .

Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]