9/20/2006

( ادامه پست قبل )
.
راه اول : شما مي توانيد با خالي كردن آب استخر و با خيال راحت سيگارتان را مطابق ميلتان روشن كنيد . در اين صورت شما شخصي خودخواه و لجباز هستيد كه براي رسيدن به هدفتان حاضريد هر چيزي را ويران كنيد .
راه دوم : با ايمان به اينكه هيچ كاري نشدني نيست و مهم اينه كه انسان چيزي رو بخواد ، همون ته بنشينيد و به تلاشتان ادامه بدهيد . در اين صورت شما ( البته با عرض معذرت ) فردي احمق هستيد كه حاضريد عمر خود را تباه كنيد ولي ذره اي به خود و مغز خود فشار نياوريد ، در واقع شما ول معطل هستيد .
راه سوم : بي خيال سيگار كشيدن مي شويد و به مضرات آن فكر مي كنيد . در اين صورت شما فردي بزدل ، محافظه كار و نان به نرخ روز خور هستيد كه جرات برخورد با هيچ مشكلي را نداريد .
راه چهارم : سيگار و كبريت خيس خورده تان را ته استخر رها مي كنيد و پس از تعويض لباسها و يه صفايي به سر و صورت و كلي ادكلن مالي ، به خانه همسايه يا يكي از آشنايان مي رويد و خود را به بازي ورق و يا تخته نرد دعوت مي كنيد كه صد البته حين بازي از سيگار و نوشيدني نبايد غافل شد . در اين صورت هم شما فردي خائن و به اصطلاح دودره باز هستيد كه به هيچ يك از اصول پايبند نيستيد و در نهايت نامردي و بي معرفتي فقط به هدفتان فكر مي كنيد .
.
.
پي نوشت : نتيجه گيري ندارد .

Comments:
تو كه همه شخصيت مارو رو كردي
 
من همه مضرات سیگارو به نصایح شما ترجیح می دهم راستی می شه با یه سیگاری حلش کرد
 
خيلي چيزا دارم بگم و يه راه ديگه !آدمهايي كه به يه راه ديگه فكر مي كنن چي ؟ اونا رو اسمشون رو چي مي ذاري ؟
 
ma ke sigari nisim ke ina be dardemon be khore :D
 
زیاد سخت نیست!با یک ظرف بزرگ می ری زیر آب و اون سیگارتو روشن می کنی!!کارتون زیاد دیدن اینارا یاد آدم می ده.
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]