8/21/2008

می دونم دیر کردم
گیر کردم
ولی شک نکن که بر می گردم .

Comments:
ماهی رو هم که هر وقت از آب بگیری تازست...
 
...
 
سلام کاوه!!!جان
یه اس ام اس وقتی می خواستم دیواره علم رو صعود کنم پای مسیر 52 ساعت 8 شب ازت به دستم رسید.دلم می خواست باهات صحبت کنم و آروم بشم ولی آنتن یاری نکرد.توی همین چند روزه میام پیشت.
به ما هم سر بزن حاجی.
خدانگهدار
 
عرفان جان : ولی اگه یه ماهی باشی ترک آب رهاییه . شیرین عزیز ، دوست نادیده من :بابت زحمات وبلاگم، یک دنیا سپاس ، تا مجال جبران . افشین : خدا ازت نگذره ، داغ دلمو تازه کردی .
 
...مهم برگشتنه
 
jam avaz shod va to hatman bayad midoonesty.valy secrete
 
OSTAD MAN KHEILI NEVESHTANET AVAZ SHODE , HATMAN AVAZ SHODI ?! AMA OSTADAMI , CHAKERIM
 
..
انگار كه تعبير تمام رفتنها
بازگشت به زاد روز شقايق است
..
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]