3/19/2009

مرا موجی به این خاک رسانده ، چه اعتبار که موجی دیگر باز پس نبرد ؟
. . . ترا هم

Comments:
..
متلاطم
تنها
بيكران.

كاش
اقيانوسى نبودم
پنجه‏كشان بر ساحل
.
.
درد من حصار برکه نيست،
درد من زيستن با ماهياني است که فکر دريا به ذهنشان نرسيده است!
.
.
اول دریا آرام بود
و شب ها راه نمی رفت
تا تو هوای شهر به سرت زد
حالا هزار سال است
دریا، گیج..
هی می رود
هی بر می گردد..
..
 
..
داشت یادم میرفت!!
نوروزت مبارک!
.
.
برای عید
خانه تکانی نخواهم کرد
..
همین غبار تو هم باقی بماند غنیمت است!
..
 
اخوی سال نوت پیشاپیش مبارک باشه.. دارم حال می کنم با این موسیقی وبلاگت
 
..
آب در جاری رود ، باد بر تارک ابر
شعر بارانی چشمان تو را می خوانند
ای تمامی همه سبز
روز میلاد زمین نزدیک است
..
 
" ديده اي بسيار و مي‌بيني
مي‌وزد بادي ، پري را مي‌برد با خويش
از كجا ؟ از كيست ؟
هرگز اين پرسيده اي از باد ؟ به كجا وانگه چرا ؟زين كار مقصد چيست
..
..
باد بسيار است و پر بسيار ، يعني اين عبث جاري ست "
...
براي شما هم خوش و خرم .
 
eyde toam mobarak - to chera hamash doori az adam ?
 
WOW!!! salaaam, sale noye to ham mobarak! che aali ke inja ro 2bare peida kardam! va merci ke hamchenan oonja ro chek mikoni!!
 
سلام رامين عزيز. عيدت مبارك. صد سال به از اين سالها
 
salam chetory?eide to ham mobarak.hanoozam neveshtehat phogholadand.man weblogam avaz shode.www.sarkeshiha.blogfa.com
 
mara shayad...
 
حالا که من دوباره شما رو پیدا کردم چرا نمی نویسید؟!
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]